Povećajte prodaju

Snažna komunikacija brenda donosi stvarne rezultate

Nekoliko ispitivanja je pokazalo da jaka, dosljedna strategija komunikacije može imati presudnu odluku kada se radi o obrani položaja na tržištu i privlačenju novih klijenata. Kada svi idemo istim putem – koristimo isti izgled, iste fotografije i ističemo iste poruke – klijenti na kraju identificiraju brend kao zrelog i pouzdanog partnera.

Na desnoj strani navedeni su zaključci koji podupiru ideju da snažno brendiranje donosi visoke prihode.

  • 1. Preduzeće ima veći značaj od proizvoda 

    Nedavna anketa* o spremnosti ljudi da kupe ili podrže nešto pokazuje da se kompanije preporučuju 10-12 % češće nego proizvodi kompanija. To ukazuje da marketinška komunikacija treba da stavi vrijednosti brenda kompanije i strategije dizajna ispred kategorije proizvoda.

    * Izvor: The Sustainability Imperative, Nielsen Report, 2015

  • 2. Reputacija povećava potencijalnu prodaju

    Nedavna anketa* o odnosu između reputacije kompanije na temelju četiri parametra (poštovanju, povjerenju, osjećaju i divljenju) i potencijalu prodaje pokazuje da se potencijal skoro udvostručuje kada se rezultat reputacije poboljša sa 70 na 80.

    * Izvor: Reputation Institute annual survey across 15 countries, 2015

  • 3. Održivost povećava vrijednost brenda

    Novi izvještaj* pokazuje da su brendovi koji podržavaju održivost doživjeli porast prodaje od 4 % u poređenju sa samo 1 % za preostalo tržište. 66 % potrošača izjavilo je da su spremni platiti više za brendove koji su predani održivosti.

    * Izvor: The Sustainability Imperative, Nielsen Report, 2015

  • 4. Reputacija brenda kompaniju čini otpornijom

    Nakon financijske krize 2008. godine globalne kompanije i dalje imaju problema u održavanju svoje vrijednosti zbog niske dobiti i spore prodaje. Međutim, kompanije koje su uspjele poboljšati ili održati visoku reputaciju među potrošačima nagradili su investitori, te sada povećavaju svoju vrijednost na tržištu koje gotovo stagnira.*

    * Izvor: Reputation Institute annual survey across 15 countries, 2015

Iskustvo nam je pokazalo da brendovi čija svrha i ponuda odgovaraju potražni – brendovi za održiv način života – donose veći i brži rast.

Ti brendovi su zaslužni za polovicu rasta kompanije u 2014. godini i rasli su dvostruko brže od ostatka poslovanja.

Paul Polman, generalni direktor kompanije Unilever 2015.


A što je zaista bitno: prirodna dnevna svjetlost, svjež zrak i besplatna energija

Dok iščitavamo brojeve i brojimo dobit, važno je imati na umu odakle sva ta vrijednost dolazi. Svijet VELUX se zasniva na nekoliko jednostavnih, ali izuzetno važnih prednosti kuće. Odabirom rješenja VELUX kuća će postati svjetlija i udobnija, kao i zdravija i energetski učinkovitija. Zamijenit će umjetno osvjetljenje prirodnom dnevnom svjetlošću i unijeti svjež, čist zrak u svaku prostoriju u kući. Omogućit će besplatno solarno grijanje tokom hladne sezone i prirodno hlađenje kada je toplo. Usto će i poboljšati energetski profil cijele zgrade zahvaljujući naprednom sistemu ThermoThechnology™ i oknima s visokom izolacijom.