Vođenje efikasne marketinške kampanje na internetu zahtijeva dosta iskustva s najnaprednijim alatima u tom području. Ako ste dobro upoznati s marketingom internetskih pretraživača (SEM), optimizacijom internetskih pretraživača (SEO), marketingom na društvenim medijima i promocijom putem web stranica društvenog umrežavanja kao što su YouTube, Instagram i Twitter, znači da ste stručnjak u internetskom marketingu.
Međutim, kada kampanja uključuje globalni brend kao što je zaštitni znak VELUX, upravljanje marketinškim aktivnostima postaje dosta kompliciranije.
Osnovna pravila
Ukratko, osnovna pravila su: zaštitni znak VELUX smijete koristiti samo ako je vaš marketing direktno povezan s originalnim proizvodima VELUX ili s proizvodima koji su kompatibilni s krovnim prozorima VELUX. Zaštitni znak VELUX se ne smije koristiti za generiranje saobraćaja na stranicama koje promoviraju nekompatibilne proizvode konkurenata.
U ovom odjeljku su detaljno opisana pravila koja morate poštovati kao prodavač kompanije VELUX. Ako prodajete kompatibilne i nekompatibilne proizvode, koristite integrirane poveznice da saznate više o ograničenjima i restrikcijama.