Slijedite smjernice

7 koraka do dosljedne VELUX komunikacije

U internetskom marketingu se vrlo lako može odlutati. Internet nudi mnoge mogućnosti, te bez smjernica krajnji rezultat može biti nepredvidiv.

Ovaj odjeljak će vam pomoći da izbjegnete najčešće zamke u VELUX komunikaciji u kontekstu vašeg poslovanja. Praćenjem ovih 7 korite ne samo da ćete nam pomoći da zaštitimo integritet brenda VELUX, već ćete i moći profitirati od superiornog potencijala prodaje snažnog brenda.

1. Zaštitite brend VELUX na vašoj web stranici



Vaša web stranica uvijek mora zadržati svoj jedinstveni stil i karakter. Svaka komunikacija kompanije VELUX mora se tretirati kao zasebni, prepoznatljivi element na temelju odobrenih smjernica za dizajn kompanije VELUX.



Vaša web stranica nipošto ne smije implementirati suštinske karakteristike dizajna kompanije VELUX niti ih tretirati kao dio dizajna vaše kompanije.

 

2. Koristite logotip VELUX na pravilan način



Logotip VELUX je jedinstven i nepromjenjiv element brendiranja. Logotip se sastoji od bijelog teksta na crvenoj pozadini sa simbolom registriranog zaštitnog znaka. U crno-bijeloj verziji tekst se može koristiti na crnoj pozadini. Za reprodukciju uvijek koristite originalne datoteke logotipa VELUX. Za opcije preuzimanja se obratite lokalnoj prodajnoj kompaniji.



Nipošto ne smijete mijenjati dimenzije, obrezivati logotip, mijenjati boju ili na bilo koji drugi način modificirati logotip.

Pored toga, naš logotip se ne smije koristiti uz konkurentske brendove ili kao indikator za proizvode koji su kompatibilni s proizvodima kompanije VELUX.

3. Pazite na paletu boja kompanije VELUX




Vaša web stranica mora zadržati jedinstvenu paletu boja vaše kompanije. Uvijek podržavamo korištenje originalnog fotomaterijala kompanije VELUX uz naše proizvode.




Nemojte implementirati paletu boja kompanije VELUX u ukupni dizajn vaše web stranice jer to može navesti korisnike da misle kako je web stranica povezana s grupom VELUX.

4. Koristite fotografije, videozapise i ilustracije

Zbog kvalitete i zaštite autorskih prava nipošto ne smijete kopirati fotografije ili ilustracije direktno s bilo koje web stranice VELUX i koristiti ih u promotivne svrhe.


5. Birajte riječi

Kada kupujete krovne prozore VELUX®...

Mi volimo proizvode VELUX


Naziv VELUX se mora tretirati kao pridjev, što znači a nikada ne smije stajati samostalno. Naziv našeg branda uvijek koristite s deskriptorom, tj. krovni prozori VELUX, proizvod VELUX ili grupa VELUX.

Dodatna oprema se mora navesti kao „proizvodi za krovne prozore”.

Napominjemo da se naziv VELUX piše velikim slovima i prilikom prvog navođenja u tekstu, iza njega se mora nalaziti znak ®.

velux

„velux”

Mi volimo VELUX

Nemojte pisati naziv VELUX malim slovima ni unutar navodnika. Nemojte ga koristiti bez deskriptora.

6. Upravljajte svojim internetskim marketingom

Vođenje efikasne marketinške kampanje na internetu zahtijeva dosta iskustva s najnaprednijim alatima u tom području. Ako ste dobro upoznati s marketingom internetskih pretraživača (SEM), optimizacijom internetskih pretraživača (SEO), marketingom na društvenim medijima i promocijom putem web stranica društvenog umrežavanja kao što su YouTube, Instagram i Twitter, znači da ste stručnjak u internetskom marketingu.

Međutim, kada kampanja uključuje globalni brend kao što je zaštitni znak VELUX, upravljanje marketinškim aktivnostima postaje dosta kompliciranije.

Osnovna pravila

Ukratko, osnovna pravila su: zaštitni znak VELUX smijete koristiti samo ako je vaš marketing direktno povezan s originalnim proizvodima VELUX ili s proizvodima koji su kompatibilni s krovnim prozorima VELUX. Zaštitni znak VELUX se ne smije koristiti za generiranje saobraćaja na stranicama koje promoviraju nekompatibilne proizvode konkurenata.

U ovom odjeljku su detaljno opisana pravila koja morate poštovati kao prodavač kompanije VELUX. Ako prodajete kompatibilne i nekompatibilne proizvode, koristite integrirane poveznice da saznate više o ograničenjima i restrikcijama.

U ovom vodiču ćete primijetiti da spominjemo kompatibilne i nekompatibilne proizvode. To su proizvodi konkurenata kompanije VELUX, a definiraju se na sljedeći način:

Kompatibilni proizvod je proizvod koji je kompatibilan s krovnim prozorom VELUX.

Nekompatibilni proizvod je proizvod koji ne odgovara i nije kompatibilan s krovnim prozorom VELUX.

7. VELUX zaštitni znak

Odaberite jedinstven naziv brenda ili zaštitni znak koji ističe vaše preduzeće među konkurentima, a možda čak i iskazuje vaše prednosti kao prodavača.

Strogo je zabranjeno bilo kojem prodavaču, prodavaču proizvoda VELUX ili drugih proizvoda, da registrira zaštitni znak VELUX ili bilo koji drugi zaštitni znak grupe VELUX u bilo kojem obliku. Zabrana uključuje: 

  1. registraciju zaštitnog znaka koji sadrži zaštitne znakove koje je registrirala grupa VELUX. 
  2. registraciju naziva kompanije koji sadrže zaštitne znakove koje je registrirala grupa VELUX Group, npr. VELUX Dealer Ltd. ili VELUX Gardinen GmbH.
  3. registraciju domena i adresa e-pošte koje sadrže zaštitne znakove koje je registrirala grupa VELUX npr. www.velux-blinds.com, www.velux-bestprice.com ili www.blinds4velux.com.

Opće je pravilo da ne smijete koristiti ništa što se smatra intelektualnim vlasništvom grupe VELUX bez traženja pisanog odobrenja grupe VELUX.

Svako kršenje ovih smjernica može dovesti do pisanog upozorenja koje šalje pravno odjeljenje grupe VELUX. Ako ne postupite u skladu s upozorenjem u roku od dvije sedmice, grupa VELUX ima pravo raskinuti odnos bez dodatnog obavještenja.